BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 4 Mac 2011

BFF


''A friend is someone we turn to
when our spirits need a lift,
a friends is someone we treasure
for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives
with beauty, joy, and grace
and makes the whole world we live in
a better and happier place.''


Semua orang ada bff masing-masing kan! aku sayang dengan bff aku.merekalah dikala aku sedih , gembira bersama.aku bersyukur dan berterima kasih dikurniakan oleh bff disekeliling aku..oleh kerana itu aku amat menyayangi mereka.
Biasalah even bff.bergaduh sure ada kan! Perkara biasa dalam tema berkawan..mcm tue juga ngn adik beradik.yang penting air yang dicincang tak akan putus.itulah istilah yang aku anggap dalam tema bff.rasa marah, geram semua ada tyme kita gaduh tue.kadang-kadang rasa nak belasah ade jugak! Tapi tak sampai hati kerana mereka bff kita.last-last baek balik.itulah kuasa bff.bukan apa , rasa rindu bila tak jumpa dier org , tak text dier org.rasa macam sunyi jer.dah baek tue kenang balik tyme gaduh , sure lawak! Mcm budak-budak jer..hahahaha.sumpah seranah memang tak lari! Macam-macam ayat jer terkeluar dari mulut longkang masing-masing..yang penting masing-masing dah memahami perangai masing-masing..
Kalau kita nie dah terlalu rapat..sure ada orang sekeliling jeles tgk..apa lagi..macam-macam acara dibuat oleh mereka.
Of cos , aku pernah mengalami situasi tersebut.Kadang-kadang mereka cuba dan cuba utk pcyscho kita dengan perkara yang sangat gila dan seperti benda tue logik dan dapat diterima akal.dan situasi mcm tue kadang-kadang buat aku ilusi..ilusi dan ilusi.tapi bila difikir secara waras..sure kita akan dapat jawapannya..itulah cabaran dan dugaan dalam persahabatan..yang diperlukan kepercayaan , kejujuran dan ketulusan.nescaya..hubungan akan kekal selamanya.No body perfect..masing-masing buat mistake , ada keburukan dan kelemahan..dan masing-masing nak buat yang terbaek.Aku pun macam tue jugak..susah kadang-kadang kita nak memuaskan hati org dengan jaminan 100%..dan sure ada terlebih sudah dan terkurang sudah..aku mengharap bff aku akan kekal bersama dengan aku.aku nak kami semua mencapai impian dan cita-cita masing.amin…..

BFF , aku sayang korang.!!!



SUKI + LINUS
                                      
LINUS + ME 
                                                   
RYAN + SUKI
                                                    
RYAN + SUKI + LINUS
                                               
LYNE + DIANA 
                                                
ME + ANA


DIANA + ME


ME + LINUS

ME + NORITI

ME + SITI

ME + BELINDA


0 ulasan: