BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 3 Mac 2011

Kehilangan






Chenta amat menyakitkan bila putus , akhirnya cinta aku berakhir di sini.orang yang aku cinta & sayang meninggalkan aku dengan alasan yang tidak logik.mungkin ia satu karma bagi aku.tak per lah..aku pun dah byk kali ditinggalkan dalam bab berchenta ini.makin lama mengajar aku apa erti cinta yang sebenarnya.bagi kita biarlah kita merasa bagaimana merana ditinggalkan chenta..maybe satu hari nanti kita akan menemui chenta yang sejati..chewah! aku percaya dengan karma..kita akan dapat apa yang kita telah buat.tak per lah..Past is past already..you can never change it unless time will come back again but we all know it is very impossible to happen so the best thing to do is to make it correct if you're doing bad from your past and make the best of your life in the future without mess.nobody perfect kan! Yang penting kita mesti teruskan hidup kita ini.Biasalah kalau break up mode ini..ambik masa lah sikit untuk melupakan kenangan bersama dengan si dia.Jodoh semua tuhan yang tentukan.kita redha dan tabah menghadapinya.ia satu ujian untuk kita belajar salah satu erti kehidupan.
Dalam masa aku mengalami kebroken heart.aku menerima satu berita yang tak dapat aku terima.Teman tapi mesra aku meninggalkan aku dengan tanpa kata-kata terakhir.Cuma aku ingat 2 hari sebelum dia meninggal dunia , mcm biasa dia menelefon aku.Tyme tue dier meluahkan masalah dier.Dier sgt tension..Dlm masa yang sama aku cuba menasihatkannya.Biasalah adik beradik..ape² pun air yang dicincang tak akan putus.Aku amat merindui gelak ketawa nya.lawak dier.i miss him so much!! Sorry ''cici'' panggilan aku utk nya.''Bobo'' tak sempat tunaikan janji cici.bobo rindu cici sangat².Aku harap roh nya aman di sana, amen.Heveree Lingkee Beron 25 September 1986 - 28 Februari 2011 dalam kenangan..

''cici''
   Beginilah kali terakhir ''cici'' ditemui meninggal di ruang tamu.
                

cici pergi untuk selamanya.rest in peace.
                                              

Itulah kehidupan.kita hanya mampu merancang dan tuhan yang menentukannya..walaupun sedih..aku cuba kuatkan semangat utk meneruskan kehidupan aku sendiri....LIFE MUST BE GO ON....

0 ulasan: